АвторПовідомлення





Повідомлення: 72
Зареєстрований: 27.02.14
Репутація: 0
посилання на повідомлення  Відправлено: 15.05.14 08:12. Заголовок: Полонський Д.М., КОНТРОЛЬНО-ПЕРЕПУСКНИЙ РЕЖИМ НА ТЕРИТОРІЇ СПОРТИВНОЇ СПОРУДИ


КОНТРОЛЬНО-ПЕРЕПУСКНИЙ РЕЖИМ НА ТЕРИТОРІЇ СПОРТИВНОЇ СПОРУДИ, ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ФУТБОЛЬНОГО МАТЧУ: НАПРЯМИ ОНОВЛЕННЯ АДМІНІСТРАТИВНОГО ЗАКОНОДАВСТВА


Полонський Д.М., к.ю.н.,викладач кафедри адміністративного права та адміністративної діяльності
ЛДУВС ім. Е.О. Дідоренка

За умов подальшої демократизації суспільних відносин, важливості вирішення конституційних завдань щодо належного захисту прав і свобод людини та громадянина в Україні питання вдосконалення правових засад забезпечення безпеки та громадського порядку під час проведення масових спортивних та фізкультурно-оздоровчих заходів безумовно є актуальними.

Різні аспекти адміністративно-правових проблем у цій сфері досліджували такі вчені, як: О.М. Бандурка, І.П. Голосніченко, В. Б. Авер'янов, А. І. Берлач, Д. Н. Бахрах, В. К. Гіжевський, Є. В. Додін, В. К. Колпаков, А. Т. Комзюк, X. П. Ярмакі, О.В. Негодченко, В. А. Мисливий та ін.
При цьому, вченими неодноразово вносилися пропозиції щодо необхідності прийняття законів України „Про охорону громадського порядку та забезпечення громадської безпеки в Україні”, „Про профілактику правопорушень”, „Про масові заходи”, „Про публічні заходи” та деяких інших. Водночас влада, громадські організації занепокоєні насильством, актами вандалізму та неналежної поведінки з боку глядачів та вболівальників під час проведення футбольних матчів та їхніми наслідками.

Враховуючи те, що державні органи влади, незалежні спортивні організації та організатори футбольних матчів мають окремі, але водночас, взаємодоповнюючі обов’язки у боротьбі з цими негативними явищами, вони також повинні приділяти велику увагу у вирішенні питань безпеки та забезпечення громадського порядку під час проведення цих заходів.

Тому для більш якісного забезпечення громадського порядку та громадської безпеки в Україні, бачиться доцільним впровадити у вітчизняне законодавство положень законопроекту «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо відповідальності за вчинення адміністративних правопорушень під час проведення футбольних матчів)».

На наш погляд, заслуговує на позитивну оцінку й визнання необхідності внесення змін до Закону України “Про особливості забезпечення громадського порядку та громадської безпеки у зв’язку з підготовкою та проведенням футбольних матчів”, спрямованих на оновлення системи заходів із встановлення контрольно-перепускного режиму на території спортивної споруди, на якій проводиться футбольний матч.

Мова йде, зокрема, про можливість виокремити в даному нормативно-правовому акті наступних заходів:
- встановлення системи турнікетів з електронними засобами зчитування інформації з квитка;
- забезпечення перевірки у глядачів документів, що посвідчують особу, під час продажу їм квитків з метою виявлення осіб, яким заборонено відвідувати футбольні матчі;
- інформування органів внутрішніх справ про перебування осіб, яким заборонено відвідувати футбольні матчі, на території спортивної споруди;
- здійснювання огляду глядачів та перевірки документів, що посвідчують особу, під час входу на територію спортивної споруди або перебування на ній;
- обмеження доступу на територію спортивної споруди осіб, яким на підставі судового рішення заборонено відвідувати футбольні матчі;
- виведення за межі спортивної споруди глядача, якому заборонено відвідувати футбольні матчі.

Вважаємо, що впровадження наведених заходів, дозволить знизити ризики розповсюдження протиправної поведінки серед вболівальників, спростить виконання працівниками міліції своїх функціональних обов’язків та позитивно вплине на ефективність роботи органів внутрішніх справ у сфері забезпечення громадського поряду та громадської безпеки.

Водночас необхідно зазначити, що найбільш проблемним на сьогодні залишається законодавче визначення питань щодо обсягу повноважень міліції із забезпечення безпеки та громадського порядку під час проведення масових спортивних заходів. Адже згідно до Закону України „Про міліцію” охорона громадського порядку та забезпечення громадської безпеки відноситься до основних завдань міліції.

Тому вважаємо за доцільне внести наступні загальні пропозиції щодо вирішення правових проблем, яким присвячено проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо відповідальності за вчинення адміністративних правопорушень під час проведення футбольних матчів)»:

1. Забезпечення безпеки та громадського порядку під час проведення масових спортивних та фізкультурно-оздоровчих заходів на території України є актуальним напрямом державної правоохоронної діяльності, пов’язаної з безпосереднім захистом прав і свобод людини та громадянина.

2. Для створення належних правових підстав даної діяльності є доцільним першочергове розроблення та прийняття загального Закону України „Про масові заходи”. У вказаному нормативному документі слід закріпити основні терміни та поняття, які забезпечуватимуть зручність виконання нормативних приписів підзаконних нормативно-правових актів у процесі практичного забезпечення громадської безпеки та громадського порядку під час проведення футбольних матчів. Додатково це також сприятиме виключенню фактів адміністративного розсуду у ситуаціях, вирішення яких потребуватиме суворого дотримання законності.

3. З метою якісного забезпечення громадської безпеки та громадського порядку під час проведення футбольних матчів у законодавстві необхідно чіткіше визначити місце органів внутрішніх справ серед кола суб’єктів даного забезпечення та повноваження їх посадових осіб, особливо стосовно застосування заходів адміністративного примусу.


Спасибі: 0 
ПрофільЦитата Відповісти
Відповідей - 1 [тільки нові]





Повідомлення: 3
Зареєстрований: 15.05.14
Репутація: 0
посилання на повідомлення  Відправлено: 16.05.14 11:16. Заголовок: Пропозиції автора є ..


Пропозиції автора є слушними.
Першочерговим є прийняття закону "Про масові заходи", адже загальні питання проведення масових заходів на сьогодні врегульовані лише фрагментарно, у тому числі нормативним актом радянської епохи. Це постає однією з перепон для нормативного врегулювання питань забезпечення правопорядку на відомчому рівні.

Спасибі: 0 
ПрофільЦитата Відповісти
Відповідь:
1 2 3 4 5 6 7 8 9
великий шрифт малий шрифт надрядковий підрядковий заголовок великий заголовок відео з youtube.com картинка з інтернету картинка з комп'ютера посилання файл з комп'ютера російська клавіатура транслітератор  цитата  лапки моноширинный шрифт моноширинный шрифт горизонтальна лінія відступ крапка LI рядок, що біжить оффтопик згорнутий текст

показувати це повідомлення тільки модераторам
не робити посилання активним
Ім'я, пароль:      реєструватися    
Тему читают:
- учасник зараз на форумі
- учасник зовні форуму
Всі дати у форматі GMT  2 годину. Хітів сьогодні: 0
Має рацію: смайлы так, картинки так, шрифти так, голосування ні
аватари так, автозаміна посилань вкл, премодерацiя откл, правка ні



Яндекс.Метрика